Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti PROMAESTRI s.r.o.
Janotova 16, 84104 Bratislava
E-obchod – Internetový obchod osobných ochranných potrieb
IČO : : SK2023743095
DIČO : 2023743095
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70
Kontaktujte SOI BA pomocou formuláru
I. Všeobecné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (VOP) upravujú všetky kúpne zmluvy a z nich vyplývajúce a s nimi súvisiace práva a povinnosti medzi spoločnosťou PROMAESTRI s.r.o. Janotova 16, 84104 Bratislava (ďalej len PROMAESTRI s.r. o.) a jeho zákazníkmi pri dodávkach všetkých produktov, osobných ochranných potrieb hygienických produktov ďalšieho tovaru na základe jeho objednávky.
2. VOP sú záväzné pre všetkých zákazníkov, t. j. pre fyzické osoby a právnické osoby. Všetky vzťahy medzi predávajúcim a zákazníkom, ktoré nie sú týmito všeobecnými obchodnými podmienkami upravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. V prípade, ak je zákazník spotrebiteľom v zmysle ustanovenia § 52 ods. 3 Občianskeho zákonníka (ak zákazník nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti), riadia sa vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka t.j. Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
3. VOP nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia na internetových stránkach spoločnosti PROMAESTRI s.r.o. www.promaestri.sk, predávajúci si vyhradzuje právo tieto všeobecné obchodné podmienky kedykoľvek upraviť.
4. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
Stavby
1.
II. Kúpna zmluva
1. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy, na základe ktorej spoločnosť PROMAESTRI s. r. o. dodá kupujúcemu objednaný tovar (ďalej len „Kúpna zmluva“) dochádza na základe (i) návrhu na uzavretie Kúpnej zmluvy, ktorým je záväzná objednávka kupujúceho a zároveň (ii) písomného prijatia návrhu na uzavretie Kúpnej zmluvy zo strany spoločnosti PROMAESTRI s. r. o.
2. Prijatie návrhu na uzavretie Kúpnej zmluvy je včasné písomné vyhlásenie spoločnosti PROMAESTRI s. r. o. adresované kupujúcemu, v ktorom spoločnosť PROMAESTRI s. r. o. potvrdzuje, že návrh kupujúceho na uzavretie Kúpnej zmluvy prijíma. Pre zamedzenie akýchkoľvek pochybností, za prijatie návrhu na uzavretie Kúpnej zmluvy nie je možné považovať automaticky vygenerovaný e-mail ohľadne prijatia objednávky pod konkrétnym číslom, ale až následný e-mail, ktorým spoločnosť PROMAESTRI s. r. o. kupujúcemu potvrdí, že objednaný tovar dodá. Spoločnosť PROMAESTRI s. r. o. si vyhradzuje právo stornovať objednávku kupujúceho na tovar v prípade, že spoločnosť PROMAESTRI s. r. o. nie je schopná dodať tovar z dôvodu jeho vypredania alebo v pri vzniknutých omyloch v kúpnej cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode.
III. Objednávanie tovaru
1. Zákazník môže objednávku zaslať poštou, faxom alebo telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom elektronického obchodu www.majsterprevas.sk alebo www.promaestri.sk
2. Zákazník je povinný uviesť v objednávke tieto údaje:
a) obchodné meno alebo priezvisko, sídlo/bydlisko, IČO, DIČ, kontakt (telefón, fax, e-mailovú adresu),
kód objednávaného tovaru podľa katalógu, prípadne aj jeho popis,
b) množstvo objednávaného tovaru,
c) adresu miesta dodania tovaru, ak toto miesto nie je totožné s adresou sídla/bydliska kupujúceho,
d) termín dodania tovaru, ak je tento odlišný než je uvedené vo VOP,
e) meno, priezvisko a podpis oprávnenej osoby (zákazník), prípadne odtlačok pečiatky zákazníka,
f) meno a priezvisko osoby oprávnenej k prevzatiu dodávaného tovaru (v prípade neuvedenia tohto,
g) údaju bude k prevzatiu dodávaného tovaru oprávnený zákazník, poprípade akýkoľvek jeho zamestnanec.
3. Po prijatí objednávky je spoločnosť PROMAESTRI s. r. o. povinná skontrolovať, či je požadovaný tovar na sklade v dostatočnom množstve. So skutočnosťou, ak požadovaný tovar nebude na sklade v požadovanom množstve alebo jeho dodanie bude možné realizovať v dlhšom dodacom termíne ako je 5 dní, bude zákazník upovedomený emailom alebo telefonicky. K uzavretiu kúpnej zmluvy medzi oboma zmluvnými stranami v tomto prípade dôjde až v okamihu spresnenie ponuky zo strany predávajúceho.
4. Pri prvom objednávaní je zákazník povinný spolu s objednávkou doručiť svoje identifikačné doklady, t.j. výpis z obchodného registra, kópiu živnostenského listu, osvedčenie o DIČ. Neplatí pri nákupe cez elektronický obchod.
5. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
6. Fotografie používané na internetovom obchode PROMAESTRI s. r. o. sa môžu líšiť od skutočnosti, Fotografie výrobkov sú Informácie poskytnuté od výrobcu.
IV. Predajná cena tovaru, splatnosť a platobné podmienky
1. Cena tovaru je určená aktuálnym cenníkom, pričom cena sa zobrazuje na karte samotného výrobku na adrese www.majsterpreas.sk Ceny sú zobrazované vrátene 20% DPH, resp. 10% DPH tak ako je uvedené pri tovare. Predajca sa zaväzuje dodať tovar v kúpnej cene a množstve do 5 pracovných dní od odoslania objednávky, okrem zjavných omylov v kúpnej cene. O týchto skutočnostiach bude zákazník informovaný do 24 hodín od zadania objednávky. V prípade ak zákazník nesúhlasí so zmenami v predajnej cene alebo množstve tovaru môže odstúpiť od zmluvy.
2. Cenu za dodaný tovar je zákazník povinný uhradiť, pričom je možnosť uplatniť bezhotovostné alebo hotovostné spôsoby platby.
a) Platba na dobierku – najpoužívanejší spôsob, tovar uhrádzate až pri jeho prevzatí poštovému doručovateľovi alebo kuriérovi prepravnej spoločnosti
b) Platba kartou on-line – platba prostredníctvom platobného platby cez platobnú bránu prostredníctvom služby Pay Solutions a.s. , inkasného príkazu prostredníctvom služby Pay Solutions a.s.
Pri platbe je nutné použiť kreditnú alebo debetnú kartu VISA, VISA Electron alebo MasterCard.
c) Platba na základe zálohovej faktúry – platba vopred, tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet.
d) Platba na základe faktúry so splatnosťou – faktúru je nutné uhradiť do dohodnutého dátumu splatnosti.
3. Cena za tovar je splatná do dátumu, uvedeného na daňovom doklade (faktúra), ktorý zákazníkovi vystaví spoločnosť PROMAESTRI s.r. o. Zákazník je povinný uhradiť všetky záväzky voči spoločnosti PROMAESTRI s.r.o. podľa pravidiel stanovených v týchto všeobecných obchodných podmienkach, pokiaľ nemá písomne dohodnuté individuálne platobné podmienky. V prípade, ak zákazník prekročí stanovenú dobu splatnosti je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň prekročenia doby splatnosti.
4. Spoločnosť PROMAESTRI s. r. o. si vyhradzuje právo vyžadovať od zákazníka, ktorý má neuhradené záväzky po lehote splatnosti alebo mal takéto záväzky opakovane v minulosti, platbu v hotovosti pri dodaní tovaru. V prípade, ak zákazník túto podmienku neakceptuje, vyhradzuje si spoločnosť PROMAESTRI s.r.o. právo dodať mu objednaný tovar až po vyrovnaní všetkých záväzkov.
V. Dodanie tovaru a dodacie podmienky
1. Dodanie tovaru na jedno miesto dodania je pre zákazníka, ktorého suma za tovar u jednej objednávky presiahla 100,– Eur bez DPH, je bezplatné. V prípade, ak suma za tovar nepresiahne 100,– Eur bez DPH bude spoločnosť PROMAESTRI s.r.o. účtovať dopravné :
7,20 € s DPH + 1,20 € s DPH za dobierku za prepravu prostrednícom GLS.
2. Spoločnosť PROMAESTRI s.r.o., expeduje objednaný tovar, ktorý je skladom v požadovanom množstve najneskôr do 48 hodín (okrem sviatkov a dní pracovného pokoja) od prijatia objednávky v prípade, že objednávka bude predávajúcemu doručená v pracovné dni do 12:00 hodiny. V prípade doručenia objednávky po 12:00 hodine bude tovar dodaný do 72 hodín (okrem sviatkov a dní pracovného pokoja) od počiatku pracovnej doby pracovného dňa nasledujúceho po prijatí objednávky. Pri dodaní tovaru, ktorý nie je skladom v dostatočnom množstve bude zákazník informovaný tak ako to je uvedené v odseku III. Objednanie tovaru.
3. Zákazník je povinný spoločnosť PROMAESTRI s.r.o. , neodkladne písomne informovať o akejkoľvek zmene miesta dodania tovaru alebo osoby oprávnenej k prevzatiu tovaru. Spoločnosť PROMAESTRI s.r.o. nezodpovedá za škodu spôsobenú nesprávnym alebo oneskoreným dodaním tovaru, ak bola spôsobená porušením povinností zákazníka podľa tohto článku. Zodpovednosť za dodávaný tovar prechádza na kupujúceho momentom jeho prevzatia.
4. Predávajúci vystaví zákazníkovi daňový doklad – faktúru, ktorú zákazníkovi odovzdá pri predávaní tovaru. V prípade, ak faktúra obsahuje nesprávne alebo neúplné údaje, je zákazník oprávnený do dátumu splatnosti faktúru vrátiť – preukázateľným spôsobom doručiť spoločnosti PROMAESTRI s.r.o.
V prípade rozdielu v cene zákazníkovi vzniká povinnosť splatnosti podľa novo vystavenej faktúry.
5. Dodaný tovar zostavá až do zaplatenia všetkých vzniknutých pohľadávok z kúpnej zmluvy vlastníctvom predávajúceho.
VI. Reklamácie a záručná doba, storno
1. Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať balenie zásielky a v prípade poškodenia nemusí prebrať zásielku. Po prevzatí zásielky od prepravnej spoločnosti je kupujúci povinný skontrolovať objednané množstvo a kvalitu dodávaného tovaru. Nesprávne množstvo a zjavné chyby tovaru pri dodávke je zákazník povinný reklamovať písomne, emailom alebo telefonicky ihneď, najneskôr však do 24 hodín od prebratia tovaru.
2. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len od predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151a a nasl. Občianskeho zákonníka. V reklamácií je zákazník povinný chyby popísať, poprípade uviesť, ako sa prejavujú. Reklamácie je možné nahlásiť prostredníctvom reklamačného formulára na info@majsterprevas.sk
3. Ak kupujúci je spotrebiteľ na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.
4. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
a) k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním.
b) používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
c) vady spôsobené pri preprave zásielky.
5. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k ďalšiemu poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený reklamačný formulár. Tovar posielajte späť na adresu: PROMAESTRI s.r.o., Janotova 16, 84104 Bratislava .
6. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie.
7. Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
8. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru. Právo vrátiť tovar musí zákazník uplatniť písomne najneskôr posledný deň stanovenej lehoty. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z. Tovar neposielajte na dobierku inak nebude tovar prevzatý. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
9. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru.
10. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku.
11. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
12. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa odseku 1 odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
13. Návrh môže kupujúci podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
14. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.: ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 €, ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma je dostupná na internetových stránkach: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK
PLATOBNÉ SYSTEMY A REALIZÁCIA PLATBY PROSTREDNÍCTVOM SLUŽBY Pay Solutions a.s. a PlatbaMobilom.sk – ELET, s.r.o.
časť 1.
Pay Solutions a.s.
V prípade spôsobu platby prostredníctvom služby Pay Solutions a.s. , inkasného príkazu prostredníctvom služby Pay Solutions a.s. alebo – ak je tento spôsob taktiež k dispozícii – „nákup na faktúru“ prostredníctvom služby Pay Solutions a.s., poskytne naša spoločnosť platobné údaje zákazníka/kupujúceho v rámci realizácie platby spoločnosti Pay Solutions, a.s., so sídlom Líščie údolie 119, 841 04 Bratislava, IČO: 47 866 233, spoločnosti zapísanej v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, Oddiel: Sa, Vložka číslo: 6004/B. Spoločnosť Pay Solutions je právnickou osobou so sídlom na území Slovenskej republiky, ktorá je na základe povolenia udeleného Národnou bankou Slovenska, registračné číslo povolenia ODB-6111/2015-7 zo dňa 29. apríla 2016, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 2. mája 2016, oprávnená poskytovať platobné služby podľa ustanovenia § 2, ods. 1, písm. c), bod 1. Zákona.(ďalej aj len “Pay Solutions”)
Pay Solutions si v prípade platby kreditnou kartou prostredníctvom služby Pay Solutions , inkasného príkazu prostredníctvom služby Pay Solutions alebo – ak je tento spôsob taktiež k dispozícii – „nákupu na faktúru“ prostredníctvom služby Pay Solutions a.s.vyhradzuje právo na zaobstaranie informácií o platobnej morálke príslušného zákazníka. Spoločnosť Pay Solutions a.s. využíva pri rozhodovaní o poskytnutí konkrétneho spôsobu platby výsledok previerky platobnej morálky v súvislosti so štatistickou pravdepodobnosťou platobnej neschopnosti. Súčasťou informácií o platobnej schopnosti môžu byť aj informácie o miere pravdepodobnosti (skórové hodnoty). Ak sú skórové hodnoty súčasťou informácií o bonite, zakladajú sa na vedecky uznávanej matematicko-štatistickej metodike. Súčasťou skórových hodnôt, potrebných pri ich výpočte, sú okrem iného aj údaje o adrese subjektu. Ďalšie informácie, týkajúce sa osobných údajov, v súvislosti s vyššie uvedenými dodávateľmi hospodárskych informácií nájdete priamo na webovej stránke Vyhlásenie o ochrane osobných údajov spoločnosti Pay Solutions https://www.besteron.sk/vseobecne-obchodne-podmienky
časť 2.
PlatbaMobilom.sk – ELET, s.r.o.
V prípade spôsobu platby prostredníctvom služby PlatbaMobilom.sk, ktorej prevádzkovateľom služby je spoločnosť ELET, s.r.o. so sídlom Gorazdova 24, 811 04 Bratislava, IČO: 31394981, IČ DPH: SK2020305562, zapísanáv Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel Sro, vložka č.: 8936/B, musí byť zákazník- objednávateľ registrovaný u slovenských operátorov mobilných služieb (ďalej len ,,Sprostredkovateľ”) . Zákazník bude prevykonanie úhrady presmerovaný na systém sprostredkovateľa, ktorý predmetnú úhradu Cien vykoná.
1. Cenu/Ceny za tovary a služby Dodávateľa uhradí Zákazník prostredníctvom
Operátora, ktorý si Ceny vyúčtuje vo faktúre, ktorou vyúčtováva svoje elektronické komunikačné služby, a to ako platbu za osobitnú službu za nemobilný obsah. Vzhľadom na to, že Operátor nie je dodávateľom tovaru a/ alebo služby pre Zákazníka, Operátor nebude vystavovať daňový doklad/faktúru za tieto služby a/alebo tovary
v zmysle právnych predpisov. Operátor v mesačných intervaloch prevedie sumu zodpovedajúcu súčtu Cien za ten-ktorý mesiac.
2. Operátor a PlatbaMobilom.sk sú pri poskytovaný Služby do Dodávateľa len prostredníkom finančnej transakcie a finančných prostriedkov, ktoré zodpovedajú uhradeným Cenám. Operátor a Sprostredkovateľ v žiadnom momente nenadobúdajú vlastníctvo k predmetným finančným prostriedkom a Sprostredkovateľ ich preberá od Operátora v mene a odosiela na účet Dodávateľa služby.
3. Daňový doklad/faktúru za služby/tovary Dodávateľa objednané prostredníctvom Web stránky, ktoré tvoria tú-ktorú Objednávku, vystaví Zákaznikovi Dodávateľ, pričom Dodávateľ umožní, aby si ho Zákazník mohol vytlačiť cez Platobný portál – webovú stránku dodávateľa vo svojom užívateľskom účte zákazníka na webstránke svadbainfo.sk. Ak si Zákazník služby/tovary objednal inak ako prostredníctvom Web stránky, Dodávateľ je povinný Zákaznikovi oznámiť, kde a akým spôsobom môže Zákazník daňový doklad/faktúru získať. Dodávateľ je povinný za týmto účelom daňový doklad/faktúru vyhotoviť a umiestniť ho/ju na svojich zariadeniach tak, aby bolo technicky možné zo strany Zákazníka-objednávateľa sa k danému daňovému dokladu dostať, ktorý si následne môže elektornicky v PDF dokumente stiahnúť-vytlačiť a používať pre svoje ďalšie účely Dodávateľ má povinnosť podľa prvej vety toto splniť. V prípade, že Doávateľ si túto povinnosť nesplní, Sprostredkovateľ nie je zodpovedný za to, že daňový doklad/faktúru nie je možné cez Platobný portál elektronicky stiahnúť alebo vytlačiť. Všetky ostatné finančné a daňové vzťahy súvisiace s dodávaním služby a/alebo tovarov Zákazníkom bude voči Zákazníkom riešiť Dodávateľ, za čo Dodávateľ nesie plnú zodpovednosť.
4. V komunikácii sa používa so týmto Zákazníkom skrátená informácia o možnej úhrade cez Službu PlatbaMobilom.sk minimálne s týmto obsahom: “Službu/tovar/kód/kupón získate zaslaním SMS s textom
[KLUCOVE SLOVO] na číslo 8866 (platba je prístupná v sieťach [SIEŤ OPERÁTORA]). Cena jednej SMS je [CENA] € vrátane DPH.”, pričom miesto slovného spojenia “KLUCOVE SLOVO” a slova “CENA” bude uvedené kľúčové slovo a skutočná cena SMS
5. Operátor má právo vymáhať pohľadávky za služby nemobilného obsahu, s čím Dodávateľ aj Zákazník-objednávateľ výslovne súhlasí, pričom v mesiaci, v ktorom pohľadávky vymôže, presunie aj Ceny takto dodatočne uhradené Sprostredkovateľovi a Sprostredkovateľ ich následne presunie Dodávateľovi.
6. Plnú právnu zodpovednosť za poskytovanie služieb a dodanie tovarov nesie Dodávateľ, pričom Sprostredkovateľ len zabezpečuje technický systém potrebný pre realizáciu Služby PlatbaMobilom.sk. Dodávateľ nesie zodpovednosť aj za
ochranu osobných údajov Zákazníkov podľa príslušných platných predpisov Slovenskej republiky. Sprostredkovateľ vedie o Zákazníkoch len údaje o tom-ktorom mobilnom telefónnom čísle, cez ktoré Zákazník vykonal tú-ktorú Objednávku.
7. Dodávateľ je povinný riadne zabezpečovať a včasne dodať služby alebo tovar Zákazníkovi, zabezpečovať komunikáciu so svojimi Zákazníkmi, riešiť reklamácie Zákazníkov. V prípade, že neriadne dodanie služby a/alebo tovaru nastalo z dôvodu vadne poskytnutej Služby PlatbaMobilom.sk, je Zákazník povinný túto skutočnosť Dodávateľovi
oznámiť na e-mailovej adrese uvedenej na začiatku týchto všeobecných obchodných podmienok, alebo oznámenej Zákazníkom najneskôr do 3 dní od vtedy, čo danú skutočnosť zistí alebo mohol zistiť, avšak najneskôr do 30 dní od momentu, keď
Služba PlatbaMobilom.sk nebola riadne poskytnutá, inak jeho práva súvisiace s nesprávne poskytnutou Službou PlatbaMobilom.sk zanikajú.
8. Dodávateľ plne zodpovedá za to, že poskytovanie služieb a/alebo tovarov, ktoré je v súlade s platnými právnymi predpismi, najmä v súlade s ustanoveniami zákona č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, zák. č.108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji, zákonom č. 618/2003 Z. z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom v znení neskorších predpisov, zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, zákonom č. 147/2001 Z.z. o reklame v znení neskorších predpisov, ako aj
ustanoveniami Zmluvy a VOP a zodpovedá za porušenie práv tretích osôb, ktoré poruší poskytovaním služieb a/alebo tovarov alebo prevádzkovaním Web stránky. Dodávateľ je zároveň povinný si riadne plniť všetky
ďalšie povinnosti vyplývajúce mu z platných právnych predpisov Slovenskej republiky voči Zákazníkovi ako spotrebiteľovi, pričom za ich plnenie/neplnenie aj v celom rozsahu zodpovedá. Objednávateľ je povinný si počínať tak, aby jeho konaním, resp. nečinnosťou nebolo ohrozené alebo poškodené dobré meno toho- ktorého Operátora a/alebo Sprostredkovateľa.
9. Dodávateľ je oprávnený zasielať SMS Zákazníkom, využívajúc technickú platformu Sprostredkovateľa, iba po predchádzajucom súhlase Sprostredkovateľa a dotknutého Operátora. Takýto súhlas Sporstredkovateľa je potrebný pred každým hromadným alebo individuálnym zasielaním marketingových SMS zo strany Dodávateľa.
10. Sprostrekovateľ sa zaväzuje zabezpečiť prevádzkovanie Služby PlatbaMobilom.sk s vynaložením primeranej odbornej starostlivosti a udržiavať počas doby prevádzkovania jej plnú prevádzkovú funkčnosť s výnimkou nevyhnutných technických zásahov a pravidelnej technickej údržby a výluky spôsobenej technickými problémami nepresahujúcimi 6 hodín v tom-ktorom prípade. O pravidelnej technickej údržbe je Sprostredkovateľ povinný informovať Dodávateľa služby minimálne 24 hodín pred plánovanou technickou odstávkou. V prípade vzniku vád (porúch funkcie schopnosti) Služby PlatbaMobilom.sk sa Sprostredkovateľ zaväzuje odstrániť vady na vlastné náklady, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 24 hodín od času preukázateľného oznámenia tejto skutočnosti Dodávateľovi.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV.
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV PODĽA GDPR
platné od 25.5.2018
Meno a adresa zodpovedajúceho subjektu
Zodpovedajúcim subjektom v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady o ochrane osobných údajov a iných národných zákonov členských štátov, ako aj ostatných súvisiacich predpisov, je spoločnosť:
PROMAESTRI s.r.o.
Janotova 16
84104 Bratislava
Emailová adresa: info@majsterprevas.sk
Obchodný register: zapísaná v OR. Ok.súdu Bratislava I, spis.zn.:Sro 30298/B
vložka číslo 30298/B, ZPZ..:9065/Sro/2003
IČO: 35872233
DIČ: 2021764569
Meno a adresa osoby, poverenej ochranou osobných údajov
Osoba, poverená zodpovedajúcim subjektom ochranou osobných údajov:
Konateľ spoločnosti, poverený ochranou osobných údajov.
Janotva 16
84104 Bratislava
Emailová adresa: info@majsterprevas.sk
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
INFORMÁCIE O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV GDPR
ROZSAH A ÚČELY SPRACÚVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Naša spoločnosť prostredníctvom tejto webovej stránky zhromažďuje a spracúva osobné údaje používateľov našich služieb zásadne výlučne iba v rozsahu, nevyhnutnom na zabezpečenie funkčnej prevádzky webovej stránky, ako i našich obsahov a služieb. Zhromažďovanie a spracúvanie osobných údajov našich používateľov prebieha iba so súhlasom používateľa. Výnimkou sú prípady, keď získanie predbežného výslovného súhlasu z faktických dôvodov nie je možné a zákonodarca spracúvanie osobných údajov povoľuje.
Osobné údaje sa zhromažďujú výlučne priamym a dobrovoľným poskytnutím samotného používateľa v rámci registračného alebo objednávkového procesu. Vaše osobné údaje v súlade s NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU a RADY (EÚ) 2016/679, o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46 / ES , všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov (ďalej len ako “GDPR”).
Údaje, ktoré poskytne samotný používateľ, sa bez jeho výslovného súhlasu ďalej spracúvajú výlučne iba v rámci spracovania a vybavenia príslušnej registrácie alebo objednávky.
Vyplnením osobných údajov požadovaných pre registráciu na portáli www.majsterprevas.sk (ďalej v texte ako ,,Portál” alebo ,,Webová stránka” alebo ,,majsterprevas.sk” ) dotknutá osoba dáva súhlas so spracovaním všetkých ním poskytnutých osobných údajov v minimálnom rozsahu: používateľské meno alebo meno/ priezvisko a emailový kontakt v databáze spoločnosti PROMAESTRI s.r.o., Janotova 16, 84104 Bratislava (ďalej len prevádzkovateľ) s ich následným spracovaním pre marketingové účely, to znamená pre zasielanie informácií o akciách a iných aktivitách ako aj obchodných informácií zasielaných prostredníctvom elektronických prostriedkov, a to v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a to na dobu do odvolania súhlasu. Jednotlivé účely spracúvania osobných údajov sú uvedené v týchto VOP v nasledujúcich článkoch pri jednotlivých službách.
Udelený súhlas so spracovaním osobných údajovje možné kedykoľvek odvolať zaslaním elektronickej žiadosti na e-mail…………… Žiadosť o VYMAZANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV – na stiahnutie TU
PRAVIDLÁ A INFORMÁCIE O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV – GDPR
- REGISTRÁCIA UŽÍVATEĽA: Právnym základom spracovania osobných údajov je udelený súhlas používateľa pri registrácii podľa článku 6, odsek 1, písmeno a) nariadenia GDPR. Ak registrácia používateľa slúži na plnenie zmluvného vzťahu medzi príslušným používateľom a našou spoločnosťou alebo ak registrácia prebehla za účelom realizácie predzmluvných krokov, považujeme za dodatočný právny základ spracovania osobných údajov článok 6, odsek 1, písmeno b) nariadenia GDPR.
- Ak si za účelom spracúvania osobných údajov zákazníka vyžiadame jeho výslovný súhlas, je právnym základom tohto i ďalšieho postupu článok 6 odsek 1, písmeno a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady o ochrane osobných údajov (GDPR).
- V prípade spracúvania osobných údajov, nevyhnutných na uzavretie a plnenie zmluvného vzťahu s dotknutou osobou, je právnym základom článok 6, odsek 1, písmeno b) nariadenia GDPR. To sa vzťahuje aj na postupy pri spracúvaní údajov, nevyhnutných na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy. Ak je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na naplnenie určitého právneho záväzku, zahŕňajúceho aj podnikanie našej spoločnosti, je právnym základom článok 6, odsek 1, písmeno c) nariadenia GDPR.
- Pre prípad, že spracúvanie osobných údajov dotknutej osoby alebo tretej fyzickej osoby je nevyhnutné z určitého životne dôležitého dôvodu, je právnym základom článok 6, odsek 1, písmeno d) nariadenia GDPR.
- Ak je spracúvanie osobných údajov dotknutej osoby nevyhnutné na zachovanie oprávneného záujmu našej spoločnosti alebo tretej osoby a ak záujmy, základné práva a slobody dotknutej osoby neprevýšia vyššie uvedené záujmy našej spoločnosti, je právnym základom spracúvania osobných údajov článok 6, odsek 1, písmeno f) nariadenia GDPR.
- VYMAZANIE ÚDAJOV A DOBA UCHOVÁVANIA: Osobné údaje dotknutej osoby sa vymažú alebo zablokujú, akonáhle zanikne dôvod a účel ich uloženia. Uloženie osobných údajov aj po uplynutí a zániku dôvodu a účelu ich uloženia je možné, ak to predpisujú európske alebo národné právne predpisy vo forme európskych právnych nariadení, zákonov alebo iných predpisov, vzťahujúcich sa na osobu, zodpovednú za ochranu osobných údajov. Zablokovanie alebo vymazanie osobných údajov sa uskutoční aj po uplynutí lehoty, ktorú predpisujú vyššie uvedené právne predpisy. Výnimkou sú prípady, keď naďalej trvá nevyhnutnosť uloženia osobných údajov za účelom uzavretia zmluvy alebo naplnenia zmluvného vzťahu.
- PRÁVNY ZÁKLAD SPRACÚVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV: Právnym základom prechodného ukladania osobných údajov a súborov log je článok 6, odsek 1, písmeno f) nariadenia GDPR.
- Právnym základom na spracúvanie osobných údajov po prihlásení používateľa na odber informačného letáku je v prípade existujúceho súhlasu používateľa je článok 6, odsek 1, písmeno a) nariadenia GDPR.
- Zisťovanie emailovej adresy používateľa slúži na doručenie informačného letáku. Zisťovanie a zhromažďovanie ostatných osobných údajov v rámci prihlásenia na jeho odber slúžia zamedzeniu zneužitia poskytovaných služieb alebo použitej emailovej adresy.
- BLESKOVÉ COOKIE: Prenos takzvaných flash-cookie nie je možné zrušiť alebo obmedziť prostredníctvom nastavení prehliadača, je však možné zmeniť nastavenia priamo v aplikácii Flash Player.Osobné údaje budú vymazané, akonáhle zanikne príčina a účel ich získavania. Emailová adresa používateľa bude archivovaná dovtedy, kým trvá odber informačného letáku.
- ANALITICKÉ WEBOVÉ NÁSTROJE: Použitie analyzačných súborov cookie slúži na zlepšovanie kvality a obsahov našej webovej stránky. Práve využitím analyzačných súborov cookie získavame informácie o využívaní našej webovej stránky a sme tak schopní neustále zlepšovať našu ponuku. Analýza takto získaných informácií je súčasťou nášho oprávneného záujmu na spracúvaní osobných údajov v zmysle článku 6, odsek 1, písmeno f) nariadenia GDPR.
- COOKIE SÚBORY: Súbory cookie sa ukladajú na počítači používateľa a jeho prostredníctvom sa potom prenášajú na našu webovú stránku. Používateľ má preto možnosť, použitie súborov cookie mať dokonale pod kontrolou. Akákoľvek zmena nastavení internetového prehliadača zo strany používateľa znamená dezaktiváciu alebo obmedzenie prenosu súborov cookie. V minulosti uložené súbory cookie môžu byť kedykoľvek vymazané. Výmaz je možný aj automaticky. V prípade, že súbory cookie v súvislosti s našou webovou stránku budú dezaktivované, nebude používateľ schopný využívať všetky funkcie našej webovej stránky v celkovom rozsahu.
- EMAILOVÝ KONTAKT: Právnym základom spracovania osobných údajov je v prípade existencie súhlasu používateľa článok 6, odsek 1, písmeno a) nariadenia GDPR.Právnym základom spracúvania osobných údajov, získaných prostredníctvom a v priebehu emailovej komunikácie je článok 6, odsek 1, písmeno f) nariadenia GDPR. Ak je účelom a cieľom emailovej komunikácie uzavretie zmluvného vzťahu, je dodatočným právnym základom spracúvania osobných údajov článok 6, odsek 1, písmeno b) nariadenia GDPR.6.1.1.
- Spracúvanie osobných údajov z formulára na zadávanie údajov na displeji slúži výlučne na účely nadviazania kontaktu. V prípade nadviazania kontaktu prostredníctvom elektronickej pošty sa týmto odôvodňuje aj nevyhnutný oprávnený záujem na spracúvaní osobných údajov.Iné osobné údaje, získané a spracúvané pri odosielaní elektronickej pošty, slúžia zamedzeniu zneužitia kontaktného formulára a zaručeniu bezpečnosti našich technikcých informačných systémov.Osobné údaje budú vymazané, akonáhle zanikne príčina a účel ich získavania. V prípade osobných údajov z formulára pre zadávanie údajov na displeji a údajov, ktoré boli odoslané prostredníctvom mailovej správy, tento stav nastane po ukončení konverzácie s používateľom. Konverzácia s používateľom sa považuje za ukončenú v momente, keď je z okolností konverzácie jasné, že dotknutý stav vecí bol uzavretý a dovedený do konca.Dodatočne zhromaždené osobné údaje, získané pri odoslaní správy budú vymazané najneskôr v lehote do siedmich dní.
- Osobné údaje budú vymazané, akonáhle zanikne príčina a účel ich získavania.V prípade registrácie používateľa kvôli plneniu zmluvného vzťahu alebo realizácie opatrení pred uzatvorením zmluvy je tento stav naplnený, ak osobné údaje používateľa už na plnenie zmluvného vzťahu nie sú potrebné. Nevyhnutnosť archivovania osobných údajov používateľa môže pretrvávať aj po ukončení plnenia zmluvného vzťahu, ak to vyžadujú zmluvné alebo zákonné záväzky.
- INFORMOVANIE TRETÍCH STRÁN: Ak zodpovedajúci subjekt zverejnil osobné údaje používateľa a podľa článku 17, odsek 1 nariadenia GDPR je povinný tieto údaje vymazať, so zreteľom na dostupnú technológiu a náklady na vykonanie opatrení podnikne primerané opatrenia, vrátane technických opatrení, aby informoval zodpovedajúce subjekty, ktoré vykonávajú spracúvanie osobných údajov, že dotknutá osoba (používateľ) ich žiada, aby vymazali všetky odkazy na tieto osobné údaje, ich kópiu alebo repliky.
- PRÁVO NA VYMAZANIE – POVINNOSŤ VYMAZANIA: Používateľ môže od zodpovedajúceho subjektu požadovať, aby osobné údaje, týkajúce sa jeho osoby, boli bez zbytočného odkladu vymazané a zodpovedajúci subjekt je povinný dotknuté osobné údaje bez zbytočného odkladu vymazať, ak je splnený niektorý z nasledujúcich dôvodov:
- Osobné údaje, týkajúce sa používateľa, už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali alebo inak spracúvali.
- Používateľ odvolá svoj súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie uskutočňuje, podľa článku 6, odsek 1, písmeno a) alebo podľa článku 9, odsek 1, písmeno a) nariadenia GDPR a zároveň neexistuje iný právny základ ich spracúvania.
- Používateľ podal námietku proti spracúvaniu osobných údajov podľa článku 21, odsek 1, písmeno a) a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie, alebo používateľ podal námietku proti spracúvaniu osobných údajov, týkajúcich sa jeho osoby, podľa článku 21, odsek 2 nariadenia GDPR.
- Osobné údaje používateľa boli spracúvané nezákonne.
- Osobné údaje používateľa musia byť vymazané z dôvodu, aby sa splnila zákonná povinnosť podľa práva Únie alebo práva príslušného členského štátu, ktorému zodpovedajúci subjekt podlieha.
- Osobné údaje používateľa boli získavané v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti podľa článku 8, odsek 1 nariadenia GDPR.
- VÝNIMKY: Právo na vymazanie neplatí v prípade, že spracovanie osobných údajov je nevyhnutné za účelom:
- uplatnenia práva na slobodu prejavu a na informácie;
- na splnenie zákonnej povinnosti, ktorá si vyžaduje spracúvanie podľa práva Únie alebo práca jej členského štátu, ktorému podlieha zodpovedajúci subjekt, alebo na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci, ktorá bola zverená zodpovedajúcemu subjektu;
- Z dôvodov verejného záujmu v oblasti verejného zdravia v súlade s článkom 9, odsek 2, písmeno h) a i), ako aj podľa článku 9, odsek 3 nariadenia GDPR;
- na účely archivácie vo verejnom záujme, na účely vedeckého alebo historického výskumu či na štatistické účely podľa článku 89, odsek 1 nariadenia GDPR, pokiaľ je pravdepodobné, že právo uvedené pod písmenom (3) znemožní alebo závažným spôsobom sťaží dosiahnutie cieľov takéhoto spracúvania, alebo
- na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.
- PRÁVO NA INFORMOVANIE: Ak používateľ požiadal zodpovedajúci subjekt o opravu, vymazanie osobných údajov, týkajúcich sa jeho osoby, alebo obmedzenie rozsahu ich spracúvania, je zodpovedajúci subjekt povinný každému príjemcovi, ktorému boli osobné údaje poskytnuté, každú opravu alebo vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania, pokiaľ sa to neukáže ako nemožné alebo si to nevyžaduje neprimerané úsilie. Používateľ má právo na to, aby ho zodpovedajúci subjekt o týchto príjemcoch.
- PRÁVO NA PRENOSNOSŤ ÚDAJOV: Používateľ má právo získať osobné údaje, ktoré sa týkajú jeho osoby a ktoré poskytol zodpovedajúcemu subjektu, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte. Používateľ má okrem toho právo na prenos týchto údajov ďalšiemu zodpovedajúcemu subjektu bez toho, aby mu zodpovedajúci subjekt, ktorému tieto osobné údaje bili poskytnuté ako prvému, akýmkoľvek spôsobom bránil, ak:
- sa spracúvanie zakladá na súhlase podľa článku 6, odsek 1, písmeno a) nariadenia GDPR alebo podľa článku 9, odsek 2, písmeno a) nariadenia GDPR alebo na vzájomnej zmluve medzi zodpovedajúcim subjektom a používateľom podľa článku 6, odsek 1, písmeno b) nariadenia GDPR a
- ak sa spracúvanie vykonáva automatizovanými prostriedkami. Používateľ má pri uplatňovaní tohto práva navyše právo na prenos osobných údajov, týkajúcich sa jeho osoby, priamo od jedného zodpovedajúceho subjektu druhému zodpovedajúcemu subjektu, pokiaľ je to technicky realizovateľné. Slobody a práva iných osôb nesmú byť uplatňovaním tohto práva akýmkoľvek spôsobom obmedzené alebo nepriaznivo ovplyvnené. Právo na prenosnosť osobných údajov sa nevzťahuje na spracúvanie osobných údajov, nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci, ktorá bola zverená zodpovedajúcemu subjektu.
- PRÁVO NAMIETAŤ: Používateľ má právo proti spracúvaniu osobných údajov, týkajúcich sa jeho osoby, spracúvaných na základe článku 6, odsek 1, písmeno e) alebo f) nariadenia GDPR, kedykoľvek podať námietku z dôvodov, týkajúcich sa jeho konkrétnej situácie; to platí aj v prípade podania námietky proti profilovaniu, založenému na vyššie uvedených ustanoveniach. Zodpovedajúci subjekt nesmie ďalej spracúvať osobné údaje používateľa, pokiaľ nepreukáže nevyhnutné oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad záujmami, právami a slobodami používateľa, alebo dôvody na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov. Ak sa osobné údaje používateľa spracúvajú na účely priameho marketingu, má používateľ právo kedykoľvek podať námietku proti spracúvaniu osobných údajov, týkajúcich sa jeho osoby, na účely takéhoto marketingu; toto sa vzťahuje aj na profilovanie v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak používateľ namieta proti spracúvaniu jeho osobných údajov na účely priameho marketingu, nesmú byť jeho osobné údaje na takéto účely spracúvané. Používateľ má v súvislosti s používaním služieb informačnej spoločnosti možnosť- a to bez ohľadu na smernicu 2002/58/ES – uplatňovať svoje právo na námietku prostredníctvom automatizovaných prostriedkov s použitím technických špecifikácií.
- AUTOMATICKÉ INDIVIDUÁLNE ROZHODOVANIE VRÁTANE PROFILOVANIA: Používateľ má právo na to, aby sa na neho nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní, vrátane profilovania, a ktoré má právne účinky, týkajúce sa jeho osoby alebo ho podobne významne ovplyvňujú. Vyššie uvedené neplatí, ak je rozhodnutie
- nevyhnutné na uzavretie alebo plnenie zmluvy medzi používateľom a zodpovedajúcim subjektom,
- povolené právom Únie alebo právom jej členského štátu, ktorému zodpovedajúci subjekt podlieha a ktorým sa zároveň stanovujú aj vhodné opatrenia, zaručujúce ochranu práv a slobôd a oprávnených záujmov používateľa, alebo
- založené na výslovnom súhlase používateľa.
Takéto rozhodnutia sa však nesmú zakladať na osobitných kategóriách osobných údajov, uvedených v článku 9, odsek 1 nariadenia GDPR, pokiaľ sa neuplatňuje ustanovenie článku 9, odsek 2, písmeno a) alebo g) a nie sú zavedené vhodné opatrenia na zaručenie práv a slobôd a oprávnených záujmov používateľa.
V prípadoch uvedených v bodoch 1. a 3. je zodpovedajúci subjekt povinný vykonať vhodné opatrenia na ochranu práv a slobôd a oprávnených záujmov používateľa, a to aspoň práva na ľudský zásah zo strany zodpovedajúceho subjektu, práva vyjadriť svoje stanovisko a práva napadnúť príslušné rozhodnutie.
- MOŽNOSTI PODÁVANIA NÁMIETOK A LIKVIDÁCIE:Používateľ je oprávnený, svoju registráciu kedykoľvek odvolať alebo zrušiť. Takisto je oprávnený, archivované osobné údaje kedykoľvek zmeniť. Odvolanie alebo zrušenie súhlasu zasielajte podpísané a oscanovné emailom alebo poštou priamo na adresu: PROMAESTRI s.r.o. Janotova 16, 84104 Bratislava, Emailová adresa: info@majsterprevas.sk
Ak sú osobné údaje používateľa nevyhnutné kvôli plneniu zmluvného vzťahu alebo realizáciu opatrení pred uzatvorením zmluvy, je predčasné vymazanie údajov možné iba v prípade, ak tento krok nie je v rozpore so zmluvnými alebo zákonnými záväzkami, vzťahujúcimi sa na vymazanie.
Žiadosť – formulár k výmazaniu osobnách údajov najdete tu.
- PRÁVO NA ODVOLANIE SÚHLASU SO ZHROMAŽĎOVANÍM, SPRACÚVANÍM A UKLADANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV: Používateľ má právo svoj súhlas so zhromažďovaním, spracúvaním a ukladaním osobných údajov, týkajúcich sa jeho osoby, kedykoľvek zrušiť alebo odvolať. Odvolanie súhlasu so zhromažďovaním, spracúvaním a ukladaním osobných údajov nemá vplyv na zákonnosť spracúvania, vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním.
- PRÁVO NA SŤAŽNOSŤ DOZORNÉMU ORGÁNU: Bez toho, aby boli dotknuté akékoľvek iné správne alebo súdne prostriedky nápravy, má každý používateľ právo podať sťažnosť dozornému orgánu, predovšetkým v členskom štáte svojho obvyklého pobytu, miesta výkonu práce alebo v mieste údajného porušenia, ak sa domnieva, že spracúvanie osobných údajov, týkajúcich sa jeho osoby, je v rozpore s nariadením GDPR. Dozorný orgán, ktorému bola sťažnosť podaná, informuje sťažovateľa o postupe a výsledku sťažnosti, vrátane možnosti podať súdny prostriedok nápravy podľa článku 78 nariadenia GDPR.
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 21.01.2021
posledný update 18.5.2023